Valitse sivu

Tilaus- ja toimitusehdot

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: ellinpuoti@gmail.com
Puhelin: 0452056177
Postiosoite: Perilänniitty 2 C 122, 02600 Espoo

Toimitusehdot

Maucasta & Maciaa Ellin Puodista (3181803-2) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus suoritetaan maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

Toimitus

Tilaukset ovat toimitettavissa ja noudettavissa kaksi kertaa viikossa, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 12-18 välillä.

Tilaukset jotka ovat tehty tiistaina kello 12:00 mennessä, ovat noudettavissa keskiviikkona 12 – 18. Tilaukset jotka ovat tehty torstaina kello 12:00 mennessä, ovat noudettavissa perjantaina 12 – 18. 

Nouto tapahtuu osoitteesta Aleksis kiven katu 30, viistosti vastapäätä kadun toisella puolella olevaa S-markettia.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitusmaksu alle 25€ tilauksiin on 10€, yli 25€ tilauksiin 8€. Toimituskulut lisätään tuotteiden hintaan, mikäli tuotteelle on valittu toimitustavaksi kuljetus. Jos tilauksen arvo ylittää 25 euroa, toimituskulu on 8 euroa. Toimitamme tilaukset pääkaupunkiseudulla henkilökohtaisena toimituksena Ellin Puodin henkilöstön voimin. Tuotteet voidaan myös noutaa Ellin Puodista paikan päältä edellä mainittuina aikoina. 

Tuotteen oston yhteydessä valitaan tuotteelle toimitustapa. Mikäli toivottua toimitustapaa halutaan tämän jälkeen muokata tai sopia vaihtoehtoinen toimitusaika, näistä tulee sopia erikseen sähköpostilla tai soittamalla tilauksen teon jälkeen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon.

 

Tilauksen palauttaminen tai peruminen

Verkkokaupassa myytävillä tuoretuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus ei koske tavaraa, jota luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäväksi taikka joka pilaantuu helposti.

Verkkokaupan muilla tuotteilla on asiakkaalla kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen palautuskelpoiset tuotteet. Asiakas on velvollinen maksamaan palautuksesta mahdollisesti aiheutuvat palautuskulut.

Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse, peruutus on tehtävä viimeistään 24 tuntia ennen tilauksen toimitusaikaa. Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä tilauksesta peritään kauppasumma täysimääräisenä mukana luettuna mahdolliset toimituskulut sekä lisättynä ylimääräisen työnlisän 15,00 euroa.

Virheellinen tuote ja reklamaatio

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla osoitteeseen ellinpuoti@gmail.com. Jokainen reklamaatio käsitellään tapauskohtaisesti ja lupaamme olla sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.